Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 7. elokuuta 2014

Paluu arkeen


Arkeen palaaminen tapahtui tänään ihanassa sortsi kelissä ja auringon paisteessa. Vaikeaa ymmärtää, että tyttärellä alkoi tänään koulu, kun ilma on niin super helteinen.
Palasimme eilen Ruotsin risteilyltä ja säiden haltijat kyllä hellivät meitä.

Yritän nauttia jokaisesta ihanasta lämpimästä hetkestä ja auringon paisteesta, kun muistan viime kesän päänsäryt, osaan nauttia vielä enemmän tämän hetkisestä säryttömästä tilasta.
Olen tällä hetkellä kuntoutus eläkkeellä ja olen alkanut miettimään tosissaan mitä se tarkoittaa? Olen siis kotona ja olen itse harjoittanut kuntoani, mutta aivojanihan en voi palauttaa leikkausta edeltävään tilaan. Edelleen joka kerta, kun useampi ihminen puhuu tai olen kaupassa minun keskittyminen herpaantuu ja välillä tulee ihan huono olo.
Olen menossa seuraavan kerran kontrolli magneetti kuvaan elokuun loppu puolella ja tulen kysymään lääkäriltä, millaista voisi olla minun aivojeni kuntoutus ja onko mahdollista saada uudelleen kouluttautumiseen rahaa?
Keskustelin erään tutun kanssa ja hän kertoi saaneensa tukea aikuiskoulutukseen, vaikka ei ollut mitään sairautta ollut. Palan halusta tehdä jotain, mikä kehittää itseäni eteen päin.
Seuraavaksi tulen päivittämään miniläppäri ja jatkan ahkerammin kirjoittamista.
Ihanaa arjen alkua, annetaan kesän leppoisan fiiliksen jatkua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti