Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 13. syyskuuta 2014

Virtaa vyöhyketerapiasta

Olin torstaina vyöhyketerapiassa ja haluan jakaa kokemuksen kanssanne. Onko vyöhyketerapia tuttua sinulle? Olin itse kolmatta kertaa hoidossa.
Olen monta vuotta sitten jo lukenut kyseisestä terapiasta, mietin sitä silloin raskauden jälkeiseen turvotukseen. Olin jo katsonut paikan valmiiksi,mihin menen kokeilemaan, mutta se jäi kuitenkin tekemättä.
Sain sitten sykäysen ystävältäni Anulta, joka oli käynyt hoidossa. Näytän tarvitsevan joltain suositusta, ennen kun uskallan mennä kokeilemaan. Hieronta on aina aika intiimiä, joten haluan luottaa minua hierovaan ihmiseen.
Kävimme Annen kanssa ensimmäisellä kerralla läpi millainen elämäntilanne minulla on ja olin silloin juuri lopettanut puoli vuotta kestäneen kemoterapian.
Olen käynyt terapiassa, jotta pääsen puhdistamaan elimistöstäni sitä myrkkyä, mitä olen joutunut syömään.

Esimmäiset vuorokaudet hoidon jälkeen olen ollut todella väsynyt ja olenkin ottanut silloin ihan rennosti. Kolmantena päivänä tuleekin sitten ihan loistava olo ja virtaa löytyy.
Voin hieman avata, miten hoito menee. Hoidossa kiinnitetään pienet magneetit korviin ja ne buustaavat hoitoa vielä pari päivää itse käsittelyn jälkeen. Seuraavaksi pisteitä haetaan jalkapohjista. Hassua, miten jalkapohjaa hieromalla saa väreitä koko kroppa. Rauhoittavan musiikin soidessa taustalla, minulle tulee tunne, että irtoan ajasta ja paikasta.
Seuraavaksi vuorossa on selkä ja niska, missä hierotaan tiettyjä pisteitä. Annella on todella napakka ote ja kyse ei ole todellakaan mistään hiplauksesta.
Hieronta voi avata myös tukahdettuja tunteita. Voi alkaa itkettää tai naurattaa.
Toisen terapia session jälkeen, minun rupesi tekemään mieli valkosipulia. Oli pakko mennä kiinalaiseen ostamaan valkosipuli kana annos ja syödä hotkaisin sen sisuksiini.
Torstaisen hoidon jälkeen, minulta nousi tukahdetut sanat pintaan. Ne nousivat alitajunnastani ja kun sain puhdistettua ne ulos verbaalisesti, oloni oli heti kevyempi.

Yhteystiedot:
Anne Vuotari
Koulutettu hieroja
Vyöhyketerapeutti
Homeopaatti

Sturenkatu 47
00550 HELSINKI
Puh. 0405350161

http://www.kolumbus.fi/anne.vuotari/index.shtml

Kenelle suositten? Ihan kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti