Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 26. elokuuta 2014

Positiiviset tulokset

Magneettikuva II

Olin viimeviikon torstaina magneettikuvissa toista kertaa ja kuvaus meni jo tutulla tapaa rutiinilla. Tällä kertaa mainitsin hoitajalle, jos puolessa välin voisi kertoa, että tiedän kauanko pitää olla vielä putkessa. Hoitaja oli ilmeisesti käynyt kertomassa, mutta minä en meteliltä ollut kuullut sitä. Tuttuun tapaan jäin odottamaan tuloksia.
Viikonloppu meni nopeasti ja en ennättänyt ajatella koko asiaa.
Maanantaina sitten iski masennus päälle, vettä satoi ja tunsin oloni totaalisen voimattomaksi.
Mietin mielessäni, että kai mullakin on oikeus yksi päivä vaan mököttää. Olin peiton alla melkein koko päivän ja kattelin Netflixiä. Mikään ei huvittanut ja en jaksanut edes puhua puhelimessa.
Jännitin tuloksia ja aloin jo kehittelemään mielessäni kauhu skenaarioita uusista hoidoista. Illasta päätin mennä ajoissa nukkumaan, jotta jaksaisin aamusta herätä kello seiskalta.
Aamu alkoi ihan eri fiiliksellä. Menin käymään suihkussa ja mielessä alkoi soida "onnen kyyneleet" siitä päättelin heti, että tästä päivästä tulee hyvä!

Luottokaverini lähti Hämeenlinnaan henkiseksi tueksi ja juttelimme kevyeen sävyyn matkatessamme määränpäähän.
Lääkäri oli tuttuun tapaan myöhässä. Minua se ei haitannut, tiedän miten tärkeää lääkärin on näissä asioissa toimia ilman aikataulua, jos potilas tarvitsee käyntiinsä enemmän aikaa.
Lääkäri aloitti tuttuun tapaan magneettikuvien tiedoilla.
Kuvissa ei näy kasvainta!! Loistavaa, ajattelin, jo toiset kuvaukset ilman muutosta!! Kysyin sitten lääkäriltä lisätietoja eläkkeestäni, koska se on kuntoutuseläkkeen nimellä.
Minun kohdallani aivoja ei voi kuntouttaa, mutta voin mennä neuropsykologille ja hän voi auttaa minua suunnittelemaan tulevaisuuttani tai mahdollisia opintoja.
Voin hyvillä mielin aloittaa syksyä!! Positiivista pöhinää pyttyihin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti