Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 21. huhtikuuta 2021

Kokemuksia paranemista ja elämästä glioblastooman kanssa

En ole lääkäri enkä ravintoneuvoja, voin vaan kertoa omista kokemuksistani. Minulta kysyään niin monesti mitä olen tehnyt, kun olen selvinnyt niin monta vuotta.. Olen tehnyt paljon ja kaikkea, silti en osaa sanoa, mikä toimi. Jos yksi asia pitäisi irrotaa, ottaisin ensimmäiseksi mielen ja sitten muun. Keho uskoo ajatuksia todeksi. Paraneminen lähtee sisältä, ei ulkoa. Tärkeintä olisi ensiksi rauhoittua ja vahvistaa tahtoa elää. Niin pitkään kun keho on paniikissa ei tapahdu paranemista. Päästä irti kuoleman pelosta. Pelon vastakohta on rakkaus. Keho ja mieli kulkevat käsi kädessä. Tärkeää olisi rauhoittaa mieli ja uskoa tervehtyvänsä. Aktiivista visualisointia paranemisesta. Mietin mahdollisimman tarkasti se täyden kympin paraneminen.Sitten ajattele, että se on jo tapahtunut, elä se todeksi. Millainen olet? Vaatteet, hiukset, keho ja vointi. Tee tätä useasti päivässä. Ota vastaan apu. Lääketiede ja leikkaus auttavat, sekä voit itse avustaa kehoa paranemaan monella eri tavalla.
Suosittelen lainaamaan kirjastosta kirjan tai ostamaan: Kelly Turner, syövästä voi selviytyä. Sain vinkin kirjasta ystävältäni ja koin tehneeni ituitiivisesti samat asiat kun kirjassa. Muista haaveilla isosti! Elämäni yksi tähtihetki kun pääsin kulttuuri talolle jakamaan oman kokemukseni hänen kanssaan samaan tilaisuuteen, pääsin myös halaamaan Kellyä! Uskomatonta! Toinen hyvä kirja on esim.Anita Morrjani: Kuolema antoi minulle elämän. Kirjojen lisäksi luen lehtiä terveydestä netissä suomenkielisiltä ja englanninkielisiltä sivustoilta ym. Lehdet ym. täyttä uusinta tietoa. Olen elänyt mahdollisimman stressitöntä elämää ja käynyt mahdollisuuksien mukaan ulkoilemassa useamman tunnin joka päivä kävellen, uiden, pyöräillen, hiihtäen.Aloitin pari vuotta sitten joogailun ja tänä talvena sijoitin uusiin suksiin ja kuunteilin energiaa nostattavaa musiikkia hiihtäessä.(syöpähän viihtyy hapettomassa tilassa).. Kuuntelen kävellessäni lempi musiikkiani,nykyään myös kirjoja. Ostin myös Sami Minkkisen ikuiset verkkokurssit paketin ja olen peryhtynyt hänen meditaatioihinsa ja kursseihin.
Olen hurahtanut makramee töihin. Teen seinä ryijyjä ja rakastan solmeilla kivistä koruja! Olen tutustunut kivien kiehtovaan maailmaan.
Instagram tili löytyy @sannansolmut Luin kirjan Kvantti fysiikasta enrgiahoitoihin ja osallistuin kundaliini reikihoito verkkokurssiin. Olen harjoitellut ja hoitanut itseäni. Pidän tärkeänä stimuloida aivoja monella tapaa, liikkumalla ja pulmilla.
Eteeriset öljyt, varsinkin frankincense öljyn sanotaan parantavan aktiivisesti kehoa. Sain jalkaani ja nenän päähäni paleltuman ja hoidin niitä puhtaalla aloevera geelilla mihin sekoitin pari tippaa öljyä. Tilasin myös diffuuserin netistä, mihin laitan mielialoja tehostamaan eri öljyjä. Hyviä esim. Frantsilan tuotteet tai Young Living. Kuulin ystävältäni että USAssa eräs aivokasvain potilas oli parantunut pelkästään tällä eteerisellä öljyllä. Oli laittanut tipat peukalonpäähän ja painanut sen kitalakeensa.. Jätin viiden vuoden jälkeen lääkärien vastusteluista huolimatta epilepsia lääkkeet pois. Intuitioni huusi minulle, että minulla ei ole epilepsiaa. Ajattelin kehoani, mihin pumppasin yhteensä 100 kolmiolääkettä kuukaudessa!! Halusin jättää ne pois ja tiputin lääkärien ohjeiden mukaan hitaasti ne pois puolessa vuodessa. Käytin apuna YL:n eteeristä ölyä M-Grain ja visualisointia. Sairaudet värähtelee alle n 58 Mhz. Värähdellään me korkeammalla. Nauru.Katsoin komedioita, sillä nauru laukaisee tehokkaasti stressiä. Silloin kun olin heikoimmillani, sain väkisin ajatukset pois sairaudesta katsomalla komediaa, se oli kuin hetken loma synkista ajatuksista. Hakeudun positiivista energiaa antavaan seuraan ja olen poistanut lähipiiristäni mahdollisuuksien mukaan kaikki negatiiviset ihmiset. Nautin luonnon ihmeistä ja kirjoittelen ajatuksiani. Olen saanut ja antanut vertaistukea kirjoittamalla sekä kerran kävin Tampereella tapaamisessa. Asun itse Lopella ja matka on liian pitkä Tampereelle tai Helsinkiin missä olisi ryhmiä. Facebookissa kuuluin myös erääseen ryhmään, mutta koin sen liian negatiiviseksi ja lähdin siitä pois. Mitä muuta olen asteittain jättänyt pois? Kaikki lisäaineet, kovetetut kasvirasvat, valkoisen sokerin, karkit, valmisruuat,pullat,piirakat,keksit, pizzat,oluet,viinit ym. hoidon ajaksi kokonaan pois. Olen syönyt mahdollisimman sokeritonta ruokaa. Nykyään olen sallinut itselleni lasillisen viiniä ja kuoharia silloin tällöin, elämästä tulee nauttia. Eikä mun maailma siihen yhteen kakkupalaan tai pullaan kaadu. Meillä on oma kaivo, käyttövesi putket on vaihdettu ja hommasimme veden suodattimen. Laadukas vesi on tärkeää (70% ihmisestä vettä). Suolana käytän joko raffinoimatonta merisuolaa tai jodioitua Himalajan suolaa. Mausteita olen tehnyt itse omista yrteistä tai ostanut suolattomia versioita. Smoothiessa olen käyttänyt makeuttajana banaania. Alla ruokavaliota: Sanotaanko, että yrittänyt syödä päivittäin mm. parsaa(kevyesti höyrytettynä), valkosipulia, inkivääriä, rooibos teetä, vihreää teetä (juotuna tai kapseleina), pähkinöitä, siemeniä,kaikkia kaaleja erityisesti lehtikaalia, hedelmiä, marjoja mm.mustikoita, kananmunaa, kaura tai ketoleipää, kurkumaa (Kurkuman teho tuhat kertaistuu, kun siihen sekoitetaan mustapippuria.) Annos on 1tl päivässä tai laadukas kurkuma tee. Aina ei voi olla ilman sokeria ja korvaan tavallisen sokerin intiaani sokerilla tai palmusokerilla. Makean himon yltyessä on kaapissa aina tummaasuklaata mielellään yli 70% ja raakasuklaata (siinä vitamiinit tallessa). Olen syönyt myös prebiootteja, esim mehuissa mitä olen käyttänyt smoothien pohjalla. Vastustuskyky sijaitsee vatsassa ja kannattaa antibiootti kuurien jälkeen vahvistaa hyviä bakteereja suolistossa. Tykkään myös Myrttisten valkosipulikurkuista, ne tehdään käymisteitse. Kehon happamuus on syytä tarkistaa esim. apteekeissa myytävillä PH liuskoilla. Yhden teorian mukaan syöpä on sieni ja mitä happamampi keho on, sitä paremmin sienet voivat.. Olen kuureittain juonut päivittäin soodaa tai sitruunaa, mikä lisää kehon emäksisyyttä. Lusikallinen (tai puoli) aamusta ja illasta veteen sekoitettuna riittää tai vettä missä on puristettua sitruunaa, silloin saa myös C-vitamiinia. (Sitruuna on myös emäksinen ). Soodan kanssa kannattaa kuitenkin olla varovainen ja pitää välillä taukoa. Liiallinen soodan juonti voi syövyttää vatsalaukkua.
Kasvikset ja ruoka ovat parhaat vitamiinien lähteet! Kesäisin kasvatan luonnonmukaisesti tomaatit, sipulit,yrtit,lehtikaalit,mansikat,porkkanat,salaatit ym. Kaupasta ostan mahdollisuuksien mukaan aina luomua. Öljyt ovat yksittäinen ja erittäin tärkeä asia! Otin käyttöön puhtaat öljyt mm.oliivi,-kookos-hamppu ym.
Sekoitan parhaat aamu smoothiet, tuoreista kasviksista tai marjoista. Antibiootti kuurin yhteydessä ei voi käyttää pakurikääpää, se kumoaa antibiootin tehon. Myöskään penisiliinille allergiset ihmiset eivät voi käyttää pakurikääpää. Vitaamiini tasot kannataa mittauttaa, mikäli mahdollista. Mittauksia tekevät antioksidantti klinikat. Vitamiineja ja hivenaineita olen nauttinut vaihtelevasti: Tri Tolosen E-Epa 650mg x 3 /pvä (käy kala-allergiselle) Läpäisee parhaiten aivo nesteet. Lisätietoja voi käydä lukemassa: http://www.tritolonen.fi Pakurikääpä uute 15tippaa pvässä, Tällä hetkellä käytössä Puhdistamon Eliksiiri, missä pakuri, reishi, havupuu-uute samassa pullossa. (lisätietoja pakurikäävästä esim. osoitteesta: http://www.jaakkohalmetoja.com/fi/pakurikaapa/ ) tai sitten teenä. Havupuu uute tehokuuri 4dl/pvä (syöpä potilaat voivat käyttää pidemmänkin ajan, sisko soitti Karille ja tarkisti asian) http://www.ravintorengas.fi Olen itse käyttänyt kuuriluonteisesti enemmän ja välistä 2dl/pvä. Carnosin x 2/pvä Berberin x 3/pvä Seleeni x 1/pvä Sinkki x 1/pvä Prebiootti x 2/pvä D-vitamiini maksimi annos Melatoniini x 1/pvä Artemisia x 1 joka toinen pvä (ei saa ostettua Suomesta, tilasin iherbistä, luotettava nettikauppa) Murskattuja aprikoosin siemeniä 2/pvä (olen sekoittanut esim. yogurttiin) Aprikoosin siemenet olen ottanut kuuriluontoisesti. Tilanteen mukaan(jos hemoglobiini on laskenut) apteekissa myytävä Floradix rauta ja vitamiini täysmehu (käy myös kasvisruokailijalle) tehty kasvisuutteista ja mehusta. Se sisältää myös muita vitamiineja, joten tarkistan tietysti aina mahdolliset päälekkäisyydet. Kysyin kyseisestä rautavitamiinista lääkäriltä, sanoi että ei kannata syödä kuurin aikana, kun ei ole vaikutusta tutkittu..Käytin kuurien välissä silti. Talvesta asti olen korvannut vitamiinien syöntiä super smoothiellä: Mehustan itse kasveista ja lisäilen tilanteen mukaan eri kasveja. nykyään myös mehustan Kurkuman itse mehustetun porkkanan joukkoon. Tärkeimmät: Pinaatti tai Lehtikaali, Inkivääri (n. 3cm tuoretta) Chian siementä, erilaisia pähkinöitä ja siemeniä Talvella käytin maca jauhetta ja keväällä spiruliinaa. Spiruliinan jälkeen olen käyttänyt chlorellaa (sisältää jodia joten hyvä käyttää lehtikaalin kanssa mikä poistaa jodia kehosta) puhdistus kuurina nyt kesällä msm jauhetta ja vehnän orasta (lääkärit eivät suosittele käyttämään sytojen aikana näitä, puhdistavat liikaa kehoa, aloitin puhdistuksen heti hoitojen jälkeen) . Katajan marjoja, Goji marjoja, ubikinonia,voikukan juuri teetä, reishiä, vaihtelevasti kaikenlaista on tullut kokeiltua.. Toiset syövät pelkästään tuoreita kasviksia. Syön kesäisin paljon salaatteja, mutta talvella kehoni kaipaa lämpöä ja teen paljon keittoja. Olen hurahtanut intialaisiin ruokiin ja tei eilenkin kikherneistä ja pavuista omanlaisen intialaisen korman, mihin tuli paljon tuoretta inkivääriä ja hyvää tekeviä mausteita, hyvää joko riisin tai kukkakaalin kanssa. Lämmittää makunystyröitä ja menee lohturuuasta huononakin päivänä. Jokaisen keho on omanlaisensa, mikä toimii minulla ei välttämättä toimi sinulla.. Tutki intuitiolla, tekeekö tämä hyvää minulle? Saanko tästä ruuasta tai tekemisestä hyvänolon? Kutsuuko joku asia sinua ja mikä estää sinua tekemästä sitä? Olen ollut kohta kaksi vuotta täysin lihattomalla ruoavaliolla ja teen kuuriluontoisesti tiukempia vähä hiilihydraattisia jaksoja. Olen jättänyt ruokavaliosta pastan ja perunan. Ei kuitenkaan liian tiukkapipoista syömistä! Kesällä suurta herkkua minulle uudet perunat, varsinkin ne itse kasvatetut! Kuuntelen kehoani herkällä korvalla. Jätin myös kaikki viljat, mutta nyt olen nostanut takasin puhtaan kauran. Tulikin melkoinen selostus. Yritin tiivistää yhdelle sivulle viimeiset kahdeksan vuotta.. Monta asiaa mitä olen tehnyt unohtui varmaan kyydistä, mutta toivottavasti tästä listauksesta apua sinun tai läheisesi hyvinvointiin! Aurinkoista huhtikuuta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti