Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 6. tammikuuta 2015

Hiilihydraatiton ruokavalio?

Onko syövän parantaminen mahdotonta? Olen lukenut paljon tietoa syövästä ja miten se etenee kehossa. Olen myös pyrkinyt omassa kehossani vähentämään tulehduksia, syömällä mahdollisimman terveellisesti ja luonnonmukaista ruokaa. Olen koukussa lehtikaaliin, juon sitä smoothien muodossa ihan joka päivä!
En ole kuitenkaan mikään pyhimys, söin tänäänkin uunissa paahdettuja paahtoleipiä, missä oli tomaattisalsaa, sipulia, kalkkunaa, paprikaa ja mozzarella juustoa.. 90% syön terveellisesti ja 10% täysin nautinnollisesti.
Olen lukenut paljon kirjoja, artikkeleita, lehtiä ja katsonut dokkareita koskien syövän parantamista meillä ja maailmalla.
Olen vetänyt oman johtopäätökseni, että ravinnolla ja liikunnalla on mahtava vaikutus parantumisen kannalta. Ravinnon lisäksi tietysti mieli on toinen parantumista edistävä tekijä. Halusin kuitenkin laittaa linkkiin yhden mielenkiintoisen dokkarin (kesto 1,5h) katso se ja mieti mitä mieltä olet?
http://bambuser.com/v/1548437
Itse olen päätynyt mahdollisimman alkaaliseen ruokavalioon, syön paljon kasviksia ja olen vähentänyt happamia ruokia (mm.alkoholi, kahvi,juusto,liha,valkoinen jauho) Käytän lisäksi mm: vihreätä teetä, pakurikääpää, havupuu uutetta ja isoa kasaa erilaisia vitamiineja(olenkin kirjoittanut niistä aikaisemmin).


Tein aikaisemmin paljon pasta ruokia ja niitä en ole tehnyt moneen kuukauteen oikeastaan yhtään. Juustoisen pasta aterian jälkeen tulee väysynyt olo ja tekee mieli kömpiä nukkumaan. Olen ihastunut erilaisiin kasviskeittoihin, esim. porkkanakeitto. Aivan loistava maku ja sen syönnin jälkeen olo on virkeä. Salaatit ovat myös hyviä, mutta näin kylmällä kaipaan aina jotain lämmintä!
Näin tänään myös linkin, mikä tukee ajatuksiani myös diabeteksen hoidossa:  http://tohtoritolonen.fi/index.php?page=news&id=2717 
Laitan myös linkin Tolosen sivujen syövän hoidosta: http://tohtoritolonen.fi/index.php?page=articles&id=138
Olisin valmis keräämään rahaa luontaistuotteiden tutkimiseen syövän hoidossa. Uskon, että sieltä löytyisi todellinen arsenaali sotaan syöpää vastaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti