Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Virtaa vihreistä

Olen useampaan otteeseen hehkuttanut lehtikaalismoothien voimaa ja haluisin päivitää mitä tänä päivänä olen lisäillyt siihen. Olen parisen kuukautta laittanut sekaan lusikallisen spiruliinaa.
Innostuin viikonloppuna ostamaan messuilta chlorellaa ja olen nyt sillä korvannut spiruliinan. Sain ohjeeksi, että voisin myös laittaa puolikkaan lusikallisen spiruliinaa ja puolikkaan chlorellaa.
Päädyin kuitenkin oman intuitiollani avulla  pelkkään chlorellaan.

Aloitin lisäksi pienillä annoksilla syömään vehnänorasta. Olen aloittanut ihan lusikan kärjellisellä, jottei tule liian paljon kerralla.
Olen pidemmän aikaa syönyt raakaa lehtikaalia smoothiessa ja se poistaa elimistöstä jodia. Minulta on noin kuutisen vuotta sitten poistettu struuma kaulalta ja olen tosi tarkka jodin suhteen. Lisäsin nyt chlorellan smoothien joukkoon, mikä tasapainottaa yhtälöä. Chlorella sisältää jodia, kun taas spiruliina ei.

Nämä kaikki kolme vihreää ovat mahtavia super paukkuja ja hyvää virtaa saa syömällä niitä heti aamusta!
Voisin kirjoittaa ylistyslaulut näistä, mutta pannaan nyt oheen pari linkkiä missä kerrotaan tarkemmin ominaisuuksista:
http://www.elavaravinto.fi/index.php/ohjeita/211-tietoa-vehnaenoraasta-vehnaenorasmehun-kaeytoestae-ja-sairauksien-hoidosta

Alla olevassa linkissä on hyvin kerrottuna levien ominaisuuksista, en ole kyseiseen yritykseen muuten tarkemmin tutustunut tai heidän tuotteitaan käyttänyt:

http://www.homeopaatti.com/itsehoito/kuukauden-aine/spirulina-chlorella

Aamusmoothieni
Kaikki tietysti mahdollisimman luomua :)

2,5 dl tuoremehua (esim. appelsiini, omena tai porkkana)
puolikas banaani
puolikas avocado, pari mantelia
lusikallinen chlorellaa
sitruunaan mehua tirskaus
lehtikaalia yksi-kaksi lehteä
n.2cm tuoretta inkivääriä

Tykkään itse paksusta koostumuksesta, mutta juomaa voi myös vielä vedellä laimentaa.
Kulautetaan kurkusta alas ja nautitaan mahtavasta energiasta.


Toukokuussa minulla tulee vuosi sytostaatti hoidoista ja aloin heti kuurin jälkeen puhdistamaan itseäni. Aloin syömään terveellisemmin ja kävin vyöhyketerapiassa.
Keskustelin hoitojen aikana minua hoitaneen lääkärin kanssa ja hän ei hoidon aikana suositellut vehnänorasta, koska puhdistaa niin tehokkaasti kehoa. Puhdistus taas laimentaa sytojen tehokkuutta.
Tiedän kuitenkin ainakin yhden aivokasvainta sairastaneen, kuka käytti vuoden kestäneellä sytokuurillaan vehnänorasta ja voi tällä hetkellä hyvin.
Hän kävi hoitojen ajan tarkistamassa antioksidanttitasot klinikalla ja suosittelee sitä myös muillekin.

Suosittelen kokeilemaan vihreitä, niistä jää positiivisesti koukkuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti